PRAF DE MUZICA

Ieri am citit pe blogul unei domnişoare( cred),Paula,impresiile dumneaei despre concertul nostru din22Aug  de la Arad.Un discurs echilibrat şi, mai ales, sincer,poate cu o mică dorinţă de a fi mai „altfel”.Ii mulţumesc pentru sinceritate!

Mi-a atras atenţia o propoziţie,citez din memorie” omul ,cam prăfuit muzical…”

Are dreptate.Eu mi-am asumat statutul de „ old fashioned” al muzicii mele,Ba chiar explic asta în piesa ce deschide cel mai recent album al meu ,Electromagnetic Love,piesă numită The Song:” I write my songs with passion/ but they say it is old fashion/they say the humans need a soup/mixed by a DJ with a loop/theese days”.Mie nu-mi place să compar muzica.Muzica este, pur şi simplu,de când lumea.Pentru că totul e energie si vibraţie pe n paliere de frecvenţă,totul este muzică.VIATA SE CANTA PE SINE LA INFINIT.Eu nu stau să-l compar pe Bach cu Wagner,nici măcar pe Steve Vai cu Joe Satriani.Dacă ne ascultăm inima,ea ne spune ce şi când să ascultăm.

Mintea duală a omului e setată ,însă, pe comparaţie.Musai să comparăm şi să categorisim.Sa facem topuri,unii să câştige, alţii să piardă. Vorba lu ABBA: „the winner takes it all/the looser has to fall”.Apropo de dualitate si spiritualitate vă recomand blogurile Danielei Maria Marin.Unul se numeste chiar Daniela Maria Marin,celălalt Dezvoltare Spirituală.Veţi găsi acolo scrieri adânci ,hăruite,pline de adevărul Luminii!

In dualitate alegerile şi preferinţele fac diferenţa.

Praful de pe forma melodiei                           sau  Modernul sound Gangnam style

Come away with me( norah Jones)

Praful de pe forma muzicii lui Bach sau un disco show multimedia

 

Alegeţi şi bucuraţi-vă de ceea ce alegeţi.Iar dacă puteţi să nu judecaţi prin comparaţie e superb,Dacă nu,e bine şi aşa ,căci viaţa nu începe şi nu se termină cu noi,nici măcar cu praful de pe muzica veche ori cu praful din multe ântece noi!

Si nu vă faceti griji,Adevărul n-are nevoie de apărare,căci el este ,pur si simplu.Adevărul nu se demonstrează.Adevărul se REVELEAZA!!!

        In încheiere vă ofer textul unui cintec neînregistrat.încă,pe care l-am cântat doar de două ori, pe scene foarte mici.

ON YOUR SILENT SIDE

 

When you’re thinkin’ you may find

Almost every of your fears

When you’re thinkin’ you may cry

Almost every of your tears

When you’re thoughtless

You are fearless, you are tearless

And you feel good just to be

On your silent side

 

When you don’t feel joy it means

That you have too many fears

When you don’t have time it means

That you’re addicted to your tears

When you’re lovin’ You are fearless, you are tearless

And you feel good just to be

On your silent side

 

When you’re angry you may play

At least some of your fears

When you’re jealous you may cry

At least some of your tears

When you’re lovin’ You are fearless, you are tearless

And you feel good just to be

On your silent side

 

When you’re fightin’ for your life

You may miss the real fun

When you fight for what will be

Can’t enjoy the things you’ve done

When you’re peaceful ‘reach the Kingdom

Of your wisdom

And you feel good just to be

On your silent side

 

 

 

 

 

:

 

