Pentru cei ce nu au citit cartea IN CAUTAREA ARMONIEI,apărută la editura Cartea Daath,în 2005,iată două povestioare din cuprinsul ei;

1.Un discipol l-a întrbat pe Maestru:

-Maestre,ce este Lumina?

-Lumina este tot ceea ce este,răspunse Maestrul

-Si întunericul?

-Intunericul,prietene,este poteca pe care rătăceşti tu,acum,în căutarea luminii.

-Păi,parca spuneai că Lumina este tot ceea ce este.

-Da,aşa am spus.

Atunci,înseamnă că şi întunericul este lumună.

Aşa este.

-Atuci înseamnă că eu,rătăcind în întuneric,rătăcesc în lumină.Inseamnă că am găsit-o!

-Nu-i vorbă că n-ai găsit-o,căci lumina e peste tot.Tu n-ai văzut-o,atâta tot.

2.

-Care-i calea cea mai bună către iluminare?întrebă discipolul

-Asta pe care te afli,îi răspunse Maestrul

-Dar eu nu fac altceva decât să dau dintr-o neîmplinire in alta.

-Foarte bine.

-Păi,atunci cum voi afla iluminarea?

-Iubindu-ţi neîmplinirile.

-Cum să-mi iubesc neîmplinirile?

-Cu inima,fiule.

-Si cu mintea ce să fac?

Cu mintea caută-ţi inima.

