Ce am făcut în ultimii 8 ani

Pe la ultimele târguri de carte la care a participat Editura Cartea Daath,care mi-a publicat cărţile şi pentru care am şi tradus două cărţi, s-au auzit adesea remarci în ceea ce mă priveşte,de genul”s-a apucat şi de scris…a,uite,panseuri,aforisme… nu ştiam că e aşa profund… ei,are preocupările astea după ce a păţit-o cu accidentul vascular!…a,de aia nu mai cantă şi nu mai apare cu glume la tv!…”

Sa-i lămuresc puţin pe cei care n-au dat click nici măcar pe wikipedia,numai pe „divorţ” şi „accident vascular”.Si ,ca să nu creadă că am preocupări spirituale doar după spitalizare,am s-o iau din 2005.

2005-Apare albumul muzical „12 Ani,12 Balade” ce cuprinde balade reprezentative ,scrise şi interpretate de mine pe albume apărute între anii 1992-2004

-Apare,la Editura Cartea Daath ,cartea „In căutarea armoniei”Ah.şi apropo de preocupările spirituale,vezi deja albumul”Stângul de a visa”-2002(pe canalul meu de tou tube găsiţi piese precum VOI ASTEPTA sau GLASUL PIANULUI)

-Emisiuni  tv şi concerte

2006-încep lucrul la următorul cd

-Apare carta „Gândirea-copilul realităţii şi creatorul iluziei”(editura cartea daath)

-tv,concerte

2007-încep lucrul la O NOAPTE FURTUNOASA.In distribuţie,printre alţii,Maia Morgenstern,Mircea Rusu,Doru Ana

-apare albumul LA JUMATATEA VIETII

Tv,concerte

2008-Serialul VINE POLITIA ,la Protv

Turnee prin ţară cu NOAPTEA FURTUNOASA

Concerte

2009-NEMURICIU la Protv

-concerte,teatru(Vicontele de Eugen Ionescu la Cluj)

2010=NEMURICIU

Teatru Tache,Ianche şi Cadâr (rol Cadâr)

Concerte până în 30 nov

-Pe 3dec-accident vascular-pe 7dec ora 1:AM mă interne=pe 18 dec mă externez

2011 în 25ian PRIMA REPREZENTATIE CU TACHE după spital.Nimeni din presă n-a scris! Dimpotrivă,s-a menţinut ştirea că nu mai pot apărea în public,ba chiar că aş fi fost operat la cap,lucru total neadevărat! Intr-adevăr nu aveam încă forţă să cânt.Dar în 29 APRILIE 2011 am susţinut alături de colegii de la BLUE WORKERS primul concert de după accidentul vascular!

-am început să scriu la noua carte

Concerte,printre care unul la Seattle ,pro bono pt strângere de fonduri în vederea construirii unei biserici româneşti şi a unui centru cultural.

-am început DISTRACTIS SHOW LA TVR

-teatru AZILUL DE NOAPTE la teatrul Metropolis( în rolul ACTORULUI)

2012-DISTRACTIS SHOW

-apare cartea „ Viaţă, Adevăr ,Lumină (editura cartea daath)

-incep lucrul la noul cd

-septembrie Workshop de compoziţie în Irlanda,cu cantautori din 8 ţări

-concerte

-2013apare albumul „Electromagnetic love”-turneu în 15 oraşe-extrasul LA MODA(îl găsiti pe canalul meu de you tube) câştigă ediţia din mai a Topului Românesc la Radio România Actualităţi

-concerte,festivaluri\-

-apare cartea de poveşti cu cd „Aventurile lui Chilli Ramirez”(cartea daath)

Nu-mi place să strig în gura mare ce fac,dar am obosit să tot aud:”nu mai faci nimic..nu mai scoţi şi tu un album…te-ai apucat de scris după accidentul vascular?”

Sincer ,nu mă mai afectează de mult cine,cum, când şi cât receptează din ceea ce fac!Mă bucur să-mi împlinesc menirea ,să cinstesc,cum pot mai bine,darurile primite de la Dumnezeu,să-I mulţumesc zilnic şi să le mulţumesc celor care apreciază ceea ce le împărtăşesc cu toată fiinţa mea!

Cam astea sunt câteva lucruri de care mi-am amintit pt ultimii 8 ani.Dacă v-am plictisit cu ele ,îmi cer iertare!Poate,totuşi,voiaţi să aflaţi şi ,poate, o să vă placă cdurile şi cărţile mele.Poate,cei care n-aţi fost, veniţi şi la concerte.Si, poate o să vă placă.

Vă mulţumesc şi vă doresc SA VA FEREASCA DUMNEZEU DE NEIUBIRE!!!

