Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

02 octombrie 2013

–          Ştii ceva? M-am săturat! M-am săturat să cred că are vreun rost. Că strădania mea de a evolua spiritual are vreo importanţă. M-am săturat de nefericire. De lipsuri, de singurătate, de frigul ăsta dintre oameni.

–          Ai opţiunea să te duci în cealaltă parte care există în acest moment pentru că îi dai tu viaţă şi putere.

–          Cum adică?

–          Dacă tu ştii, gândeşti că eşti nefericită, înseamnă că există un alt câmp, o altă zonă în care ai putea fi fericită, corect?

–          Da, sunt convinsă că oamenii pot să fie şi au dreptul să fie fericiţi.

–          N-aş intra acum în definirea fericirii, căci n-am mai termina, dar te întreb: cine stabileşte dacă tu eşti sau nu eşti fericită?

–          Eu, bineînţeles! Cine ar putea şti mai bine ca mine?

–          Şi acest “eu” care acum s-a răzvrătit şi a obosit să mai…

View original post 922 more words

