daniela maria marin

In anul 2005 nu prea erau multi romani care  auzisera de dr. David R. Hawkins. Am indraznit prin a tipari prima carte, “Putere versus Forta” cu toate ca multi imi spuneau ca nu sunt sanatoasa, ca n-are niciun viitor. La fel, cum, de altfel, imi spusesera si despre Michael Newton si ale sale “Calatoria Sufletelor” si “Destinul Sufletelor”, primele carti tiparite de Editura Cartea Daath in februarie 2004.

Din anul 2005 incoace am incercat sa sprijin existenta acestui autor, dr. David R. Hawkins, fantastic si autentic invatator spiritual, chiar si in grelele conditii financiare prin care am avut a trece, caci nu am beneficiat nici de ajutor de la stat, nici n-am tiparit carti comerciale, nici manuale, nici macar carti pentru copii pentru a face bani din ele.

Insasi existenta acestor carti ale dr. Hawkins in peisajul romanesc “atirna” greu in favoarea trezirii spirituale. Ba mai mult, au existat oameni…

View original post 665 more words

