Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

7 octombrie 2013

–          Nu pot să înţeleg, nici să depăşesc această neînţelegere! Sunt o femeie inteligentă, am învăţat atât de multe, am muncit mult şi serios pentru că aşa mi-a plăcut mie, aşa am vrut, nu pentru că mi-ar fi impus cineva. Am ajuns să-i pot învăţa şi pe alţii, ştiu şi că am talent pedagogic, am adunat atâtea dovezi, mărturisiri ale studenţilor, dar şi ale colegilor mei. Sper că au fost sinceri. Atunci, ce-mi scapă? Ce nu înţeleg sau ce nu ştiu eu despre cum merg treburile într-o şcoală, de fapt?

–          În afară de marele defect de a fi femeie, mai ai un defect major:  nu eşti suficient de sociabilă cu cei care informează directorii şi pe cei de deasupra lor. Dacă nu eşti prietenă cu ei, înseamnă că le poţi fi duşman. Nefiind părtaşă la mânăriile lor, ieşi în evidenţă ca posibil inamic ce poate observa…

View original post 1,352 more words

