Ce-am fost şi ce-am ajuns

Mă întâlnesc  cu  unii,alţii care îmi zic că sunt interesant

Când sunt acel megavesel comediant,

Nu când am aerul acela superior

De cantautor

Care face si cântă de alea triste

De stat cu nasurile în batiste

Îmi zic: „Ok sunt misto şi  baladele alea

Da’ mai zi şi tu un banc,că ne-apucă jalea!”

Eu le răspund cu nedumerire

Că şi tristeţea face parte din fericire

Atuncea,scapă câte-un „of”

„Hai, că acuma eşti filosof!

De fapt,am văzut că acu’ mai şi scrii

Maxime,aforisme ,poezii

m-ai omorăt,frate!

Mai rămâne să scrii tratate

De cuantică şi microbiologie!”

„Nu-i timpu’ trecut.Cine ştie?”

„Eu,care ziceam că te ador

Nici nu mai apari la televizor

Ce mişto erau serile de la Costineşti

Acu’ eşti superior,ne abureşti!”

„Oamenii se mai schimbă.”

„Hai,mă, du-te şi te plimbă!

Salut,că nu mai ai umor.

Eşti chiar plictisitor!”

