Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

27octombrie 2013

–          De ce trebuie să sufere omul din iubire?

–          Dar nu trebuie.

–          Ba da! Arată-mi tu mie pe careva să nu fi suferit din iubire măcar o singură dată în viaţă!

–          Nu se suferă din iubire. Se suferă din neacceptare, din egoism, din posesivitate, din dorinţa de a avea ceea ce-ţi stârneşte bucuria, ceea ce-ţi aduce satisfacerea nevoilor sau a plăcerilor tale. Se suferă din absenţa iubirii, da, aici poţi spune că se manifestă o suferinţă profundă, uneori chiar invizibilă, inconştientă, cu-atât mai periculoasă. Dar nu e corect spus absenţa iubirii. Din nerecunoaşterea iubirii ar fi mai potrivit.

–          Iar mă iei cu chestii de-astea? Eu îţi spun de viaţă concretă, reală, şi tu mă-nvârţi prin stelele tale îndepărtate!

–          Şi eu ţi-am răspuns tot despre viaţa concretă, despre imediata realitate a oamenilor, nu despre stelele mele. Lasă-mă să-ţi explic. Omul vrea să primească din…

View original post 1,158 more words

