Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

13 noiembrie 2013

–          Mi-e ciudă! Nu se poate să lăsăm lucrurile aşa! Nu e normal! E ca şi cum nu ne-ar păsa! Trebuie să strigăm, trebuie să urlăm, trebuie să arătăm cu degetul, să le scoatem ochii! Asta e furt! Trebuie, înţelegi?

–          Nu.

–          Cum adică nu înţelegi? Sau înţelegi, dar nu eşti de acord?

–          Nu sunt de acord.

–          Poftim?!…

–          N-am dreptul să nu fiu de acord?

–          Ba da, bineînţeles că ai dreptul, dar nu mă aşteptam de la tine să spui aşa ceva.

–          Dar puteam să nu fiu de acord în tăcere, să nu-ţi spun, şi-aşa ar fi fost mai bine, nu? Măcar scădeam mai puţin în ochii tăi. Nu te dezamăgeam. Nu-ţi luam plăcerea de-a mă avea de partea ta.

–          Tu poţi să crezi ce vrei! Nu e problema mea. E a ta.

–          Care problemă?

–          Nu ştiu, de…

View original post 359 more words

