UITE_ASA MA PROMOVEZ!

Sunt povestitorul poveştii care mă povesteşte.Viaţa mea mă povesteşte pe de-a întregul ,ci eu mă povestesc pe cât mă înţeleg în fiece moment.Nu e minunat să fii povestaşul,povestitul şi povestea?.

Nu fugiţi de poveşti,căci fugiţi de voi înşivă! Am crescut ascultând,spunănd,trăind,cântând,râzând,plângând poveşti şi am constatat că toate la un loc erau o singură poveste :viaţa mea.In ultimul an de liceu citeam poveşti nemuritoare.In facultate ni s-a explicat ore în şir caracterul iniţiatic al poveştilor.De ce? Pentru că viaţa e o călătorie iniţiatică.

Am scris şi scriu cântece.Nici în ele n-am scăpat de poveste.Fiecare cântec al meu e povestaş,povestit şi poveste. Tot ce fac e sub semnul poveştii,de aia zic că sunt povestitorul poveştii care mă povesteşte.

Pentru fiica mea am scris,povestit,cântat poveşti minunate pe care,acum ,mă bucur să le împărtăşesc tuturor copiilor de toate vârstele care,prin destin, se întâlnesc cu ele.Daţi o căutare pe

http://www.edituracarteadaath.ro/noutati.php

şi nu veţi regreta! Nu voiam să-mi fac reclamă pe blog, dar media românească nu e interesată  de activitatea mea extramondenă şi o seamă de părinţi la care au ajuns poveştile au spus că pruncii lor sunt îndrăgostiţi de ele!

Ca să înţelegeţi mai bine,am cedat gratuit drepturile ,pentru ca această editură mică,săracă şi inimoasă ,să poată tipări şi cu ajutorul unei minunate doamne Em şi cu osârdia editorului Daniela Marin, aceste cărţi însoţite ,fiecare,de cd.

Asta pot eu să fac:să vă anunţ şi să vă mulţumesc!

Cu drag,

Gyuri Pascu

