DARdeDARia

Uneori obosesc.
Uneori vreau sǎ se termine.
Sǎ spun “stop” şi sǎ se termine.
Dacǎ fac publicǎ aceastǎ intenţie, îmi sare lumea-n cap şi mi se spune că sunt depresivǎ, cǎ vreau sǎ mǎ sinucid. Le e atat de fricǎ de moarte, încât îi apucǎ disperarea la orice semn, cât de mic, care le aduce aminte de ea.
Dacǎ le spun cǎ “m-aş duce” undeva, sar ca arşi: “ai pleca, nu te-ai duce!” Dar mie îmi place mai mult verbul “a mǎ duce” decât “a pleca”! De ce sǎ fiu nevoitǎ sǎ folosesc doar anumite cuvinte, doar pentru cǎ lor le e fricǎ?
Dacǎ le spun c-am obosit, îmi vor spune “eşti puternicǎ”. Da. Ei aşa vor sǎ mǎ vadǎ: puternicǎ. Asta pentru cǎ aşa le cade lor bine: dacǎ tu esti puternic, ei pot dormi liniştişi. Au scǎpat de-o grijǎ. Desi… nu înţeleg de ce ar trebui sǎ mǎ…

View original post 801 more words

