E deja 12 decembrie,e unu jumate când mă apuc de scris.Nu ştiu exact ce voi scrie,căci mi-am pierdut antrenamentul de blogăr.Am umblat de colo-colo,cu landarea cărţii „Purtătorul de cuvinte”,cu concerte,filmări & stuff,dar am realizat, când m-am aşezat în faţa calculatorului ,că ,luna noiembrie si inceputul lui decembrie,le-am dedicat,fără să-mi propun,copiilor.Am ajustat coloana sonoră la “Aventurile lui Mos Craciun”

Am făcut coloana sonoră pentru poveştile lui Zully Mustafa

http://www.youtube.com/watch?v=tBNT_uGNtwc

 

am făcut muzica pentru „Muzicanţii din Bremen” ce va avea premiera la începutul anului2014 la teatrul Tăndărică.

Să lucrezi pentru copii este minunat!Intri, fără efort, în lumea fără limite.Scapi de spaţiul meschin în care ,îndeobşte,ne-am obişnuit să înghesuim iubirea.Te inundă bucuria de afi şi de a te juca.Mi-am amintit de albumul „Jocul de-a joaca”din 2004 .In cântecul ce dă titlul albumului spuneam:”viaţa e un joc de-a joaca/ şi eu cu asta mă amuz/ cu mintea ţopăi a funky/cu inima înot în blues”.

Dar,mai ales,mi-am amintit de cântecul meu „Văd nemărginirea”. Când lucrezi pentru copii,privirea unui copil îţi vine în minte. Privirea unui copil îţi dă puterea de a dărui iubirea şi adevărul  ce le-ai înţeles din ea.Spuneţi-le copiilor poveşti,fiţi povestea împreună cu ei şi veţi înţelege mai uşor iubirea şi infinitul.Dăruiţi-le cele două cărţi însoţite de cd-uri pe care vi le-am semnalat şi altele pe care le depistaţi si bucuraţi-vă împreună de ele,nu vă mulţumiţi să daţi cadoul şi să vă vedeţi de treabă.Jucându-vă împreună veţi descoperi nemărginirea în privirea lor.Vă va ajuta să dansaţi fiecare zi ca pe o sărbătoare a LUMINII!

„Văd nemărginirea

În privirea

Unui prunc

Stiu ce e iubirea

In netimp când mă arunc

Intru-n dansul ploii de lumină

Intru-n albul Celui Făr de Vină

http://www.youtube.com/watch?v=U4005C0SbjM

 

