daniela maria marin

Ce poate fi mai frumos decat iubirea?…

Am primit de la Zully Mustafa acest material si pentru ca eu nu am apucat sa scriu mai mult decit am scris in site-ul editurii ( http://www.edituracarteadaath.ro/colectii.php?id=42 ), am facut citeva corecturi si il tiparesc aici, cu multumirile de rigoare:

“Cel mai frumos dar” povesti scrise de Zully Mustafa si ilustrate de Eduard Radu Ilie

 O nouă apariţie editorială la Editura Cartea Daath Publishing House. Prima carte cu CD, scrisă de Zully Mustafa şi ilustrată de Eduard Radu Ilie.

Povestea „Măgăruşului Laur cu coama de aur” a fost scrisă în 2004 şi s-a dorit încă de-atunci a fi o mică scenetă pentru copiii cărora le place să se joace de-a animalele la concursuri de teatru. Deşi abundă de personaje simpatice, precum Moţ Căpitan, cel mai înfoiat curcan, sau Chiţa Măgăriţa, mămica lui Laur, cu coama de aur, povestea poate fi urmărită fără…

View original post 418 more words

