Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

9 ianuarie 2014

–          Ţi s-a întâmplat vreodată să te uiţi in ochii unui om pe care îl întâlneşti pentru prima oară şi să vezi, sau poate doar să ai senzaţia că vezi, altceva, ca un fel de amintire dintr-o altă viaţă?

–          Da.

–          Şi ce să-nţeleg eu din ce-am văzut?

–          Exact ce-ai văzut.

–          În secundele alea am văzut şi am ştiut o întreagă poveste. Să-i dau crezare?

–          Dacă vrei.

–          Dar e adevărată?

–          Asta numai tu şi Dumnezeu ştiţi.

–          Şi de ce mi-a apărut? Trebuie să fac ceva, să înţeleg altceva, să-i spun acelei persoane ceva?

–          Pur şi simplu sufletul tău a recunoscut sufletul acelei persoane şi a reuşit să transmită creierului tău acele informaţii, acele imagini, acea amintire. Asta e un semn bun pentru tine. Înseamnă că ai acces la înţelepciunea sufletului tău, că-i permiţi să te conducă. Dacă ai înţeles…

View original post 579 more words

