Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

10 ianuarie 2014

–          Nu ne-am mai văzut de mult!

–          Se poate!

–          Cum adică se poate? Tu nu-ţi aminteşti? Au trecut, cred, vreo doi ani de când nu ne-am văzut!

–          Posibil. Nu ştiu. Nu ţin evidenţa timpului. De mult sau de curând este aproximativ acelaşi lucru.

–          Ce spui? Mă uimeşti! Tu vorbeşti serios?

–          Da. La ce mi-ar folosi să-mi mai încarc viaţa cu numărul zilelor, al lunilor, al anilor când toate se petrec oricum atunci când este timpul lor? Poate să treacă puţin timp, dar să ai senzaţia că a trecut mult. Şi viceversa.

–          Asta cam aşa e. Şi mie mi s-a întâmplat de multe ori. Chiar cred că s-a întâmplat ceva cu timpul. Că s-a schimbat ceva în rotaţia planetei sau poate e doar viaţa noastră mai plină.

–          Timpul nostru este mult mai ocupat de altele şi de alţii. Nu ne mai…

View original post 782 more words

