Sunt bogat

Deşi m-am născut într-o familie cu 4 copii şi locuiam 7 inşi in doua camere,am fost,din naştere, un om foarte bogat.Primisem de la Dumnezeu atatea daruri nepretuite:glas dulce,darul limbilor,talent sportiv,parinţi şi fraţi iubitori.Da,eram bogat,dar nu şi îndeajuns de generos.Toţi anii ce i-am trăit pâna azi  am tot învăţat să dăruiesc.Am învăţat întâi să dăruiesc pe scenă,dar mereu am rămas dator cu dăruitul în viaţă.E greu să ieşi de pe făgaşul osirdiei întru confort material şi status social.Stiam de mic că o să ajung faimos şi voiam s-o fac pe puterile mele.Am reuşit,după multă trudă,dar n-am înţeles pe deplin ce înseamnă să dăruieşti cu adevărat pe toate planurile.M-am zbătut ,am ajuns celebru,aveam casă încăpatoare, două maşini, o soţie frumoasă şi inteligentă, o fiică frumoasă şi inteligentă.Credeam că având casa noastră vom avea liniste şi armonie în familie.Viata mi-a demonstrat că nu e chiar aşa. Nu eram bogat cu adevărat. Eram corijent încă la dăruit.Uşor-uşor învăţam ceva- ceva şi ,în 2002,Dumnezeu mi-a dăruit cântecul „ Sunt bogat”.De acest cântec mi-am amintit azi  şi m-am hotărât să scriu articolaşul ăsta.Scrisesem cantecul,dar tot nu aplicam cu adevărat învăţătura lui.

In 2005 scriam:

„Dăruind vei învăţa să mulţumeşti

Mulţumind vei învăţa să primeşti”

( „In căutarea armoniei” www.edituracarteadaath.ro)

Suntem în 2014 şi,după ani de corijenţă, deşi locuiesc singur, cu chirie, îndrăznesc,în sfârşit,să spun: Sunt bogat.ştiu ce înseamnă să dăruieşti fără să ceri absolut nimic în schimb!

Vă mulţumesc şi vă dăruiesc cântecelul meu ajutător.

 

 

