Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

19 ianuarie 2014

–          Spune-mi ceva!

–          Da!

–          Nu, adică spune-mi tu ceva.

–          Da!

–          N-ai înţeles! Povesteşte-mi ceva, spune-mi ce vrei tu, dar spune-mi ceva.

–          Da.

–          Asta e o glumă?

–          E şi o glumă.

–          Şi ce altceva mai este?

–          Este “da”.

–          Adică?

–          Adică un mare “da” ţie şi sufletului tău. Un altfel de Namaste. Ştii am citit într-o carte, că meditaţia este un “da universal” pentru absolut orice. Să spui da şi numai da, la orice, oricând este o experienţă pe care îmi doresc s-o trăiesc. Să nu mă mai opun, să nu mai opun rezistenţă, să nu mai recunosc lucruri opuse, sentimente opuse, gânduri opuse, cuvinte opuse…

–          Şi dacă eu te întreb dacă vrei să-ţi dau o palmă, tu o să răspunzi “da”?

–          De ce nu? E o experienţă pe care n-am trăit-o.

–          Şi dacă îţi…

View original post 297 more words

