Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

30 Ianuarie 2014

–          Azi este ziua de naştere a Maestrului Dang. Şi ziua de naştere a altor trei doamne. Doar pe una dintre ele nu am întâlnit-o “din cauza” Maestrului Dang. Cu celelalte două am ajuns să mă cunosc “datorită” lui. Crezi că o fi vreo… coincidenţă?

–          Poate-o fi un fel de semn, ca să nu uiţi de el?

–          Cum aş putea uita de el?

–          Atunci să nu uiţi de ele?

–          Ah, la asta nu m-am gândit!

–          Păi, vezi?!

–          Deşi, el spunea c-o să uităm de el. Dar uite, c-au trecut aproape şapte ani de când şi-a părăsit corpul şi eu tot îl serbez. Căci dacă n-ar fi fost omul, nici spiritul n-ar fi fost! Nu cred că l-ar fi putut uita niciunul dintre cei care au mers până la capătul drumului împreună cu el.

–          Nu ştii niciodată cum se schimbă omu’!…

View original post 1,208 more words

