Leneşul mai mult aleargă

Am urcat scara în spirală

Şi-am trecut prin poarta de lumină:

„ Bine-aţi venit în ADN-ul dumneavoastră!”

Rosti oiticul Proteină

„Doriţi în biblioteca-labirint?”

„N-aş îndrăzni,de ce să mint?

mi-e teamă să mă întâlnesc cu mine

să mă cunosc prea bine

ştii, nu-mi prea vine

să dau iama printre gene

mi-e cam lene

şi mi-e că activez cine ştie ce talent

latent

şi-aşa, de-o vreme,

văd că scriu poeme

ca să nu-ţi mai zic că ieri,într-un acces romantic,

i-am făcut curte creierului cuantic

.atât mi-a trebuit!că nu, că hai în stele

În universuri paralele

Fii ba particulă,ba undă

Ba că-ntr-o gaură neagra vrea să se ascundă

Şi eu să fiu observator

Si-acuma am cârcei la un picior!

Nu,gata că deseară trebuie să cânt frumos!

Şi-aşa nu mă mai ia lumea în serios!”

„bine,sise Proteină,

Azi e lună plină

Si vă păsuiesc.

Da’ să ştiţi c-aţi ratat un trilion de moduri de a spune TE IUBESC!”

(poezie din volumul “Purtatorul de cuvinte”)

http://www.edituracarteadaath.ro/noutati.php

