Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

10 februarie 2014

–          Dacă totul este energie şi dacă unii ştiu chestia asta demult, ştiu ce să facă şi cum să facă să-ţi trimită nu ştiu ce comandă în câmpu’ tău, şi folosesc tehnicile astea dintotdeauna, noi ce suntem? Proştii lor? Bătaia lor de joc?

–          Stai, linişteşte-te!

–          De ce să mă liniştesc? Iar să mă liniştesc?! Nu m-au liniştit toţi cu toate teoriile şi predicile şi cărţile lor?… De ce să mă liniştesc? Acum, când de-abia m-am trezit? Nu domnule! Acu’ nu mai dorm! Acum sunt cu ochii cât cepele şi vreau să-nvăţ şi eu chestiile astea!

–          Sper că nu-ţi doreşti să-nveţi doar pentru a face şi tu la fel?

–          Aşa ar merita! Mamă, adică marea majoritate a omenirii de cel puţin 2000 de ani încoace este ţinută în prostire? În sclavia asta continuă şi-n prostirea asta şi noi să nu le luăm capu’ ălora…

View original post 1,255 more words

