Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

25 februarie 2014

–          Lucrurile cele mai simple sunt şi cele mai greu de înţeles. Uite, de pildă cum zici tu, cu adevărul! Păi, eu am tot zis adevărul şi m-am ales cu suferinţă şi tristeţe, mi s-a dus buhul de nesuferită doar pentru că am ţinut la adevăr mai mult decât am ţinut la pace. Că, ştii cum e, dacă vrei să ai pace, e bine să nu spui tot sau chiar să taci. Că lumea se schimbă, uită ce-a spus, uită ce-a făcut. Numai tu rămâi cu amintirea şi cu cicatricea.

–          De unde şi până unde pace în minciună? Aia nu e pace, aia e falsitate, compromis, e ignorarea cu bună ştiinţă a adevărului de dragul unei realizări, indiferent de ce natură ar fi ea. O astfel de pace nu are cum să nu putrezească la un moment dat, şi-atunci aerul putrefact va ucide orice urmă de…

View original post 537 more words

