Cartea Daath -10 ani

Iată un minunat prilej de a reveni pe blog!

Pe 27 februarie 2014 Editura Cartea Daath împlineste 10 ani.Neîntâmplător,povestea acestei edituri a început cu cărţile Călătoria Sufletelor şi Destinul Sufletelor de Michael Newton,pentru că,asemenea oricărei adevărate osârdii spirituale,editura aceasta este un toiag de sprijin pentru călătoria sufletelor care,prin destin, se întâlnesc cu cărţile ei.

In 2001,când am ales să urmez învăţaturile unei şcoli spirituale,am înţeles că un demers spiritual are nevoie de doar câteva lucruri: inimă şi minte deschise,atenţie,răbdare,smerenie,voinţă,intenţie,toate întru bucuria conştientă de a împărtăsi lumina dobândită.Un demers spiritual are nevoie să fie simplu şi cu aplicaţie practică imediată,fără zorzoane şi circul ieftin al senzaţionalului.

Acest demers l-a făcut şi îl face cu smerenie şi bucurie Cartea Daath.O editură fără bani,fără lanţuri de librării,cu câţiva prieteni statornici,Doamne dă să crească numărul lor.

Această editură se confundă cu un nume: Daniela Maria Marin.Un om ce a ţinut şi ţine să nu „ţină” doar pentru ea bucuria de a trăi Adevăr şi Iubire. De altfel,motto-ul editurii este;”Iubirea de cunoaştere fără de cunoaştera Iubirii este însăşi suferinţa”.

Am fost alături de aceasţa editură de la naşterea ei,căci, pe atunci locuiam în aceeaşi casă cu Daniela,fiindu-i soţ.Am început să ajut puţin la corectură,apoi am primit încrederea de a traduce cartea „Karma de fiecare zi”.Am tradus,apoi, „Inchipuie-ţi toţi oamenii” şi,usor-uşor,multe din împlinirile mele spirituale s-au legat de această editură.In 2005,prin grija Danielei, mi-a apărut în condiţii grafice şi de tipar deosebite,ca de altfel toate cărţile editurii,cartea „In căutarea Armoniei”,pentru care am primit multe mesaje de mulţumire din toată ţara.Dar au venit super mesaje şi pentru Universul Holografic de M.Talbot şi pentru alte cărţi.Oamenii doritori de evoluţie spirituală cunoşteau şi apreciau tot mai mult această editură.

Cartea Daath mi-a găzduit apoi şi celelalte cărţi,precum şi albumele muzicale.

Acum, în prag de aniversare,mulţumesc simplu,direct,fără pompă editurii şi Danielei,în mod special!

Voi continua să ajut,cum pot,această editură şi voi publica numai aici,fireşte,dacă mi se îngăduie,până când Cartea Daath va fi, nu numai din iubirea pe care,dincolo de firea mea capricioasă,i-o voi purta mereu Danielei ,ci şi datorită convingerii că această editură e de folos oamenilor! Este singura editură care vrea să facă o punte între ştiinţa şi spiritualitate,fără a face, Atenţie!!!,niciun compromis comercial,nici cea mai mică facilitate NEADEVARULUI!

La mulţi ani,Cartea Daath şi la cât mai mulţi oameni treziţi de ROUA LUMINII presărată pe florile născute în dimineţile de iubire pe care soarele inimii tale le-a zămislit!

P.S>Joi,27 feb 2014,la libraria Syntagma, Galeriile Titan et 2 ,ora 19,intilnire de bucurie si lansarea cartii Calea Energiei!!!

 

