E 28 februarie 2014,ora 2:00 cand scriu aceste randuri.Acum 17 ani s-a nascut fiica mea si a Danielei,Ana Iarina.Ii doresc sa fie sanatoasa,bucuroasa,libera,sa iubeasca cu toata fiinta ei si sa cinsteasca darurile pe care i le-a dat Dumnezeu!

Drept cadou virtual ii ofer cantecul de leagan ce l-am scris putin inainte de nastere

si poezioara ce i-am scris-o putin inainte sa implineasca 17 ani

Schiţă de portret II

 

Copil matur

Adolescent-copil

Descarcă seriale

(E fan Ally Mc Beal)

Auz armonic dulce şi subtil

Pictează-n sunet,cântă în desen

Aduce-un pic cu mine la fire şi la ten

De-am gigg-uri, nu prea vine

Ii e cam anevoie

Dar sună la nevoie

Si asta tot e bine

Rachmaninov i-e mentor

Demi Lovato,friend

Even she ain’t so open

I see & understand

In inima-mi găsi-va

allways an open door

ce să-i mai fac portetul?

E –a mea şi o ador!

 

La multi ani!

Tata

