Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

4 martie 2014

–          De ce mi-ai luat plăcerea de-a citi “pastilele” tale în fiecare dimineaţă? Mie îmi fac bine! M-au ajutat să lucrez cu mine, să-mi pun întrebări, să verific în mine, să-mi caut teme şi lecţii de făcut! De ce nu mai scrii?

–          Ca să nu devii dependentă de pastile!… Glumesc şi nu glumesc. Până la urmă, dependenţa se insinuează în noi cu-atâta delicateţe încât nu avem cum să o descoperim la timp. Iar eu m-am obşinuit, din când în când, să verific lucrurile, să verific dacă s-au format alte dependenţe, dacă s-a pierdut bucuria, dacă eul mimează ceva în timp ce sufletul pretinde adevărul. Verificările astea mi se par de bun simţ. A ne opri din repetiţia aceloraşi lucruri şi a ne întreba dacă nu cumva am picat în rutină, dacă nu cumva am alunecat pe lângă adevăr şi bucurie este vital pentru autenticitatea vieţii noastre…

View original post 667 more words

