E mişto să fii licurici!

Aseară am fost la un vernisaj.Picturile Alexandrinei Carmen Ene,după ce s-au pozat întru bucuria de a-mi nevorbi ,în culori, poemele cuprinse în volumul „Purtătorul de cuvinte”,au poposit în galerie.Le mai puteţi admira şi cumpăra (dacă mai aveţi ce),câteva zile , pe str Doamnei nr3.

Expoziţia se numeşte „După Licurici”.

Căutând cu ochii inimii licuricii,îi şi găseşti.Am găsit crămpeie din Taina Luminii şi pe pereţi,dar şi în jurul meu.Am văzut lumina caldă a bucuriei simple în ochii oamenilor prezenţi.Am simţit că toţi eram licurici şi m-am bucurat .

M-am bucurat că nu s-au sforăit vorbe fără de înţeles. S-a vorbit simplu,deschis,puţin şi cu bucurie.

Am cântat în condiţii tehnice minime cu bucurie maximă!E mişto să fii licurici!

Mulţumesc Carmen pentru că m-ai făcut părtaş bucuriei tale şi mulţumesc oamenilor care au venit aseară fără fasoane,fără aşteptări false,plecând,sper, către casele lor cu bucuria că au deprins meşteşugul licăritului.

E mare lucru să licăreşti,dar odată deprins meşteşugul,rămâne notat în notebooku’ inimii!

