Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

15 aprilie 2014

–          Mi-ai cerut un răspuns, ţi l-am dat. Nu mi-ai cerut şi nu am acceptat să purtăm discuţii pe tema răspunsului.

–          Dar, te rog, ajută-mă să-nţeleg acest răspuns! Nu mă aşteptam la asta şi mi-e greu să-nţeleg!

–          Ceea ce trebuie să-nţelegi este că tu eşti singura persoană care poate alege înţelesul răspunsului. Acesta este liberul tău arbitru. Dumnezeu ne dă, dar felul in care primim, privim, înţelegem noi este partea noastră de treabă. Chiar dacă ţi-aş explica de-a fir a păr, şi tot nu ai înţelege, tot ai trece pe lângă ceea ce nu-ţi convine a accepta. Aşa sunt oamenii. Acceptă ceea ce le convine, ce li se potriveştce, eea ce ştiu, ceea ce este deja un lucru cunoscut, convenabil. Rar întâlneşti persoane care să fie dispuse să-şi dea mintea şi tot ceea ce ştiu la o parte, să deschidă larg porţile şi să voiască…

View original post 571 more words

