Do you speak technologos?

 

In cafenea.Eşti cu trei amici.Dacă eşti ca mine un old f fashioned ass hole şi n-ai smart phone sau tabletă,te uiţi la ceilalţi,sorbi din cafea,bei tutun si taci.Si aştepţi câte un surâs ori ultimu’ banc de pe net ori uau Inna cu tipu ăla cu Cola au 5mil de wiewuri,cool!

Dacă ai smart phone,ai şansa să conversezi cu amicii tăi.Iţi faci un selfy şi dai send cu chatuiala:”I buy you a cofee.” ‚k.nsgr.”Adică ok,fără zahăr ( şi,bineînteles,un smiley).Faci trei poze cu cafeneaua.Send:”e cool aici,mai venim şi mâine?” „Mâine nu pot am un Karaoke,gen,cu un malaesyan de pe facebook,pe un site.Cântam împreună on line.Intră şi tu pe facebook şi vedem.”

-Shit! Exclamă toţi trei aproape în cor

-Ce e ? zici  tu

-A căzut netu’.Hai peste drum,că ăia au ţeavă mai bună.

-Da’ n-au capuccino.

-Ne laşi,frate? Ce,eşti manechin?

Deocamdata,cu mobilu’ meu, I can’t speak technologos şi nu ma deranjează să beau cafeaua în linişte.Imi place să mă joc cu logosul meu natural,am imaginaţie,pot să fac glume şi fără să le iau de pe net,dar va fi ,la un moment dat,nevoie să-mi schimb telefonul,să pot comanda taxi pe aplicaţie,că vine mai uşor.

Da.Deocamdată n-am nevoie să speak technologos,dar never say never.Poate vreau şi eu să ies cu prietenii şi să socializez,gen!

 

 

