daniela maria marin


Sincronicităţile sunt savuroase!

Am ajuns, in sfârsit, să citesc traducerea volumului II din Prezenţa – Rupert Spira. Cartea urmează să apară săptămâna viitoare, spre final. Oricum, la Bookfest va fi prezentă. Citeam cu atenţie să corectez eventualele scăpări ale Adinei Ihora, o dragă prietenă şi foarte bună traducătoare ce s-a oferit să mă ajute şi cu această carte. Am ajuns la acest pasaj si nu am mai putut continua lectura. M-am oprit, am copiat şi m-am gândit că trebuie să-l pun imediat „la vedere”! Sper să vă bucure şi pe voi, aşa cum m-a bucurat pe mine.

Fragment din volumul II al cartii Prezenţa de Rupert Spira:

Tot ce ne-am dorit vreodată

 

Întrebare: Descrieţi uneori sfârşitul căutării ca pe experientizarea iubirii sau a fericirii, însă numind-o astfel, se ajunge câteodată la instalarea unui alt tipar de căutare, o altă idee despre ce formă ar trebui să îmbrace clipa de…

View original post 1,572 more words

