daniela maria marin

Pentru această ediţie a Târgului Internaţional de Carte Bookfest avem două vedete: Colecţia “Poveşti şi Povestiri” şi Colecţia “Noua Paradigmă”. Dar de ce n-am face vedete din toate colecţiile? Vedete de suflet, nu de carton.

Din ce în ce mai mulţi oameni ajung să descopere catalogul Editurii Cartea Daath. A venit vremea, ca să spun aşa, şi sunt tare bucuroasă.

Mi-aş fi dorit să fi putut fi gata şi cu ultima carte scrisă de Dr. David R. Hawkins, Letting Go, dar n-am reuşit. Îşi va face apariţia cândva, la finele lunii iunie.

Am reuşit doar să împlinesc “Prezenţa” cu volumul al doilea al acestei minunate cărţi ce tratează nondualitatea într-o manieră extrem de clară, simplă şi astfel uşor accesibilă chiar şi cititorilor necunoscători ai acestui domeniu de studiu al conştiinţei.

Şi, facilitând, zic eu, “Prezenţa” lui Rupert Spira, o vedetă a acestui an de sărbătoare pentru Editura Cartea Daath (care…

View original post 365 more words

