daniela maria marin

Colecţia Poezii, gânduri, desene – Partea a II-a

În anul 1986 apărea la Editura Findhorn o carte plină de înţelepciune. E uşor să ne lăsăm amăgiţi de simplitatea cuvintelor, să trecem pe lângă o tejghea, grăbit spre cabinetul particular de psihoterapie,  comentând ironic “Şi cine altcineva îi mai vorbeşte?” Se referea la cartea Dumnezeu mi-a vorbit. Acesta a fost reacţia unui domn foarte profesor şi foarte psiholog în urmă cu vreo nouă ani. De curând l-am revăzut într-o cu totul altă ipostază, discutând public despre spiritualitate, l-am descoperit a fi un adevărat fan al comunicării cu lumea spiritului. Am zâmbit tare în sinea mea şi mi-am amintit că oamenii se luptă pentru supravieţuire. Şi dacă trebuie să supravieţuiască, n-au încotro, fac orice, acceptă chiar să vorbească cu Dumnezeu, chiar şi după ce i-au râs în faţă dispreţuitor.

cop_Dzeu mi-a vorbit

Autoarea acestei cărţi, Eileen Caddy, a fost nu doar un pionier al…

View original post 1,880 more words

