daniela maria marin

Colecţia Poveşti şi Povestiri aştepta de mult timp să-şi facă loc în catalogul Editurii Cartea Daath. De-atât de mult timp încât aproape că îşi pierduse speranţa. Şi, cum ştim că zice o vorbă, exact atunci când renunţi la a mai dori ceva, atunci se detensionează spaţiul şi poate primi revărsarea binecuvântării. Exact aşa mi s-a intâmplat şi mie.

Din experienţa mea de mătuşă şi-apoi chiar de mamă, am înţeles că lumea s-a schimbat tare mult în ultimii 20-30 de ani. Poate simplul fapt că erau preferate poveştile inventate în timp ce faimoasele, străvechile, tradiţionalele poveşti nu erau nici dorite, nici măcar apreciate ca frumoase sau interesante. Nu ştiu dacă limbajul, arhaismele sau regionalismele ar fi putut fi de vină, căci, până la urmă, aveam poveşti scrise de autori străini. Copilului meu nu-i plăceau subiectele prea triste sau prea serioase sau prea crude… Recunosc, Hensel şi Gretel nici nu i-am citit…

View original post 568 more words

