Ce mai faci,Suflete?

Parafrazând o reclamă stupidă,te întreb: „din 24 de ore,tu câte secunde petreci cu sufletul tău?”

Noi credem că suntem în legătură mai tot timpul cu sufletul nostru: „vai,mi se rupe sufletul de durere!” „ ce milă mi-e de omu’ ăsta!” „m-am îndrăgostit şi mi s-a umplut sufletul de fericire!”.Da. Noi confundăm emoţiile,îndrăgostirile cu activitatea de conexiune reala cu sufletul nostru.Sufletul nu-i un cont pe facebook să-i dai like din poigne.

Fiecare avem butonul nostru de on/off pentru relaţia cu sufletul.E ca şi când ai un soft şi zici „l-am instalat corect,i-am dat play şi nu se aude!” „ Da’,ai apăsat pe „on”?

Unii intră pe uşa sufletului,asistând live la deschiderea unui bujor,alţii ,auzind replica „hoo ah” a lui Pacino din „ Parfum de femeie.Unii,în momente de istovire,alţii la primul mic pe care au reuşit să nu-l ardă.

Sufletul e ghidul care nu greşeşte,nu te judecă şi nu te compară,căci nu e un fan al separării.Vorba lu; Sting:” let your soul be your pilot”.Unii dau on printr-o replică de film,alţii printr-un cântec,o porţie de junk food împărţită cu un coleg intr-un birou de multinaţională.Fiecare cu butonul lui.

N-ai găsit încă butonul tău? Librăria Syntagma din Galeriile Titan s-a gândit ( şi mă bucur),la treaba asta.Incepând de marţi,1 iulie 2014, de la ora 19,te invită să vezi de butonul tău.

Se va ocupa de tine,ca de mugurii de bujor,Daniela Maria Marin,un om care pre mulţi i-a ajutat să apuce a sta de vorbă cu sufletu-le.

Vrei ca viaţa ta să fie un „etern exerciţiu”(vezi volumul cu acelaşi nume la www.edituracarteadaath.ro) de iubire şi sinceritate,ia-ţi puţin timp cu parfum de carte marţi seara la şapte.

S

