Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

Am observat că oamenii preferă orice complicăciune în locul adevărului care este întotdeauna… simplu. Orice exagerare care trezeşte o “simţire” sau suflă aer în balonul egoului, care dă sens rotirii neuronului în jurul pânzei de păianjen este preferată simplităţii acelei stări pe care unii ar putea-o numi extaz sau chiar nirvana.

Mi-amintesc o experienţă minunată pe care am trăit-o în aprilie 2006, în Orlando, Florida. Mă aflam acolo pentru a participa la un seminar al Maestrului Dang. Pentru că era o transmisiune din Australia, seminarul începea după-amiaza, astfel că dimineţile erau libere. Un drag de prieten şi coleg american, care închiriase o maşină, s-a oferit să mă ducă la cumpărături. Nu mai ţin minte la care mare magazin am mers, dar ştiu că nu cumpărasem prea multe lucruri. Ne îndreptam spre casă când, dintr-odată, am simţit o mare tulburare. Era ca şi cum mă lovise ceva foarte puternic direct în…

View original post 956 more words

