Zona de impact

Zona de impact a românului este rânza (pipota).In funcţie de cum este atins la ea,românul e ori mândru că e român ori îi e ruşine că e român.Dacă aude că cetăţeni români fură prin străinătate,îi e ruşine,dacă aude câte ceva despre Brâncuşi,Enescu,Eugen Ionescu,este mândru.In momentele de pauză între mândrie şi ruşine,îşi dă votul pe mici ,ulei şi zahăr şi se supără pe guvernanţi când se termină proviziile.

Romănul are atribute minunate,cum ar fi mărinimia,ospitalitatea,inventivitatea,puterea de muncă,sensibilitatea,geniul nativ cu rată mare pe cap de locuitor,dar îi lipseşte adesea curajul,verticalitatea,respectul de sine şi,mai ales,capacitatea de a-şi recunoaşte,preţui şi păstra marile valori.Există, de ani şi ani,un tipar conform căruia noi,românii,ne recunoaştem o valoare naţională abia după ce ne este trâmbiţată de opinia publică internaţională sau,mai trist,după ce respectiva persoană moare.In acest caz apare celebra frază :”Incepând de azi cultura română e mai săracă,bla.bla.bla…”

Ne indignăm când vedem în muzeele lumii că Traian Vuia şi Brâncuşi au fost francezi,dar,când Vuia cel român s-a dus la autorităţi să-i dea bani de avion-ioc!?-i-au dat francezii! Credeţi că Brâncuşi a plecat aşa ,că i s-a urât cu binele? Haida de!

M-am hotăr să scriu acest articol vazând că zona de impact-Rânza Română- a fost din nou atinsă,acum de Sindromul Halep.Nu spun că e un lucru rău sau bun că ne bucurăm de această autentică valoare,de această nestemată care s-a şlefuit întru strălucire prin proprie osârdie şi prin încrederea şi iubirea acordate de FAMILIA EI<NU DE STATUL ROMAN!!!

Atins şi el la rânză,premierul „Copy-Paste”,[oate,după ce a medaliat şi s=a pozat,va face demersuri să existe şi în România Un TEREN DE TENIS PENTRU CARE COPIII ROMANI SA NU PLATEASCA PENTRU A –SI INNOBILA TALENTUL!

O urmăresc pe Simona( pe cât posibil pe toţi sportivii români aflaţi în competiţii internaţionale) de când a câştigat Roland Garrosul la junioare.Am prezis in direct la Radio România,cu un an înainte pătrunderea ei în top 20.Mă bucuram când la emisiunile sportive,într-o oră de „cine şi pe cât pleacă de la Steaua”,avea şi ea 5 minute.Aici merită felicitări cei de la Radio Romănia şi de la Dolce Sport.Nu am cunoscut=o personal pe Simona şi nu m-am pozat încă cu ea,dar m-am întristat,văzând multe din feţele din tribunele Arenei BNR,feţe pe care am citit adausulHalep la trendurile Q7,gym,dans de societate,feng shuy,reiki şi da,neapărat puţin Halep.

După un meci al ei,urma Monica

Niculescu( by the way a fost un super meci) Si i-am auzit pe comentatori spunând” păcat că mulţi spectatori au parăsit arena după meciul Simonei.”

Le reamintesc „iubitorilor de tenis că si Alexandra Dulgheru a fost în top 30,avănd un minunat salt din top 300 direct în top 100 după câştigarea turneului de la Vasrşovia. Doar o accidentare gravă a îndepărtat-o,sper că doar pt puţin timp de marea performanţă.

Gata, că v-am plictisit destul !Bine că aven totuşi şi un alt model,în afara celor impuse de Badea, Capatos şi Măruţă!M-aş bucura ,însă,dacă n-am mai aştepta degetul celor de afară.

P.S. In clasa fiicei mele sunt câţiva muzicieni de talie internaţională,dar n-am văzut niciun interviu,nicio emisiune cu ei.Poate când vor cânta la petrecerea de Halep number one wta!Atunci Arena BNR va fi prea mică pentru fetele Q7 feng shuy!

 

