2014
Aşa cum am simtit din prima lui noapte,a fost un an inspirat si creativ,plin de daruri, multumesc Cerului!
In a doua noapte s-a născut cântecul „Ce liberi am fi!”,care pe 9 ian era,deja, inregistrat si filmat.( în echipa Vlady-clape,Teo –chitara,Fachiru ,camera,Gyuri-voce)

A venit şi ziua în care am sărbătorit 10 ani de editura Cartea Daath,editură căreia îi multumesc că imi găzduieste cărţile şi că e un ghid spiritual pentru cei ce doresc acest lucru.

A urmat spectacolul „ Clipe de viaţă” de la sala Radio pentru actorii seniori aflaţi în nevoie si „Ce liberi am fi” a debutat pe scena.

Apoi a venit,în sfârşit,premiera spectacolului „Muzicanţii din Bremen” pe care o aşteptam de la începutul anului.(spectacolul a fost,mai apoi,selecta în FNT la secţiunea’Maeştri”)

In iunie a plecat mama.Dumnezeu s-o odihnească în Lumină.
In iulie s-a născut un nou proiect acustic,datorită acestui cântec:

A venit apoi tabara de folk si poezie de la Calafat.
Tot in August l-am omagiat pe Maestrul Dang, căruia îi port recunoştinţa nemăsurată pentru tot ce mi-a dăruit!
Au mai fost concerte şi festivaluri,o minunata mini-vacanţă în Irlanda,insă toamna a mai adus doua proiecte frumoase: „Fundătura” dupa Gorki,un spectacol UNATC in regia lui Mircea Rusu,căruia îi multumesc pentru încredere şi curaj şi proiectul „ Eternul spectator,iniţiat si coordonat de Daniela Maria Marin,un proiect unic in peisaj,un proiect de teatru spiritual.

A mai fost si sufrageria de la FOLK LA UNU şi multe alte evenimente au mai fost.
Minunatele videoclipuri ale DianeiDi şi clipele minunate împreună pentru care îi mulţumesc din inimă!

Am avut şi o dezamăgire.Albumul „ Casa inimii n-a apărut.Dar,în linistea Crăciunului,am transformat-o în înţeleapta bucurie căci,gasind cadoul făcut de Iarina de ziua mea de nastere,coperta pentru disc,l-am considerat ca şi aparut.

Am încheiat anul de muncă cu un frumos cântec de Crăciun

Va mulţumesc tuturor şi vă doresc să aveţi ani de care să vă bucuraţi şi,vorba mea, să va fereasca Dumnezeu de Neiubire!

