Umbra lui Ponta.La stambul

-fragment din volumul virtual „ Al enălea pas” de Quanta Klaus Johannis –

Ale vidurilor umbre peste cuante stau culcate

Prea rapid, metaluminic, se întind,se prelungesc

Si-a dezastrului politic generaţii spumegate

Infinitul „spaţiu dintre”iluzoriu îl izbesc.

Prinţul fizicii, Johannis,fanta de lumină cată

Să diriguie moţiunea din vid spre observator,

Dar câmpu-i electromagnetic i-l blochează o croată

Ce,sedusă de germană, -i pune mâna pe-un picior.

„Scheisse,das kan nicht mehr so sein! – îsi urlă dânsul în sine

Fix acum , în browniană,nu se poate să mă-ncurc!

Acum,când , în norul cuantic,nădejdea e doar la mine,

Acuma,când şmecherasul zace colo-n patul turc!”

Ăst timp, în salonul sobru-a unei clinice private

Supt perfuzie lejeră de fistic şi de rahat

Sade o umbră.-Pe toţi quarcii!? -căci,prin nonlocalitate

Klaus i-acolo.Intră-n câmpu-i şi graieşte ne-ntrebat:

„Neuronii iti par niste ligamente-ncrucişate

Ce ,cu greu, şi-aduc aminte de celebrul doctorat.

Cine esti tu,umbră veche, cu sinapsele-ncurcate

În dos de pituitară şi genunchiul operat?”

„Ponta- îi raspunde patul- Ponta –patul repetează

Nu credeam că au şi sasii slăbiciuni pentru Fanar

Nu credeam că,din Croaţia,se mai si teleportează.

Ai sfidat dualitatea.Te credeam mai linear.”

„ Eu n-am dat,cum se zvoneşte,ci am stat in meditaţii,

Am vorbit cu Dalai Lama,îl invit la Bucureşti!

Vreau iubire,compasiune, în inima ăstei naţii!

Vreau o Romănie naltă,premier micuţ,ce esti!

Umbra nu mai vede formă.Plasmă-i tot.Vede oceanul

E oceanul chiar a toate câte-s posibilităti.

Mai multe de câte nume are insuşi Tăriceanul

Mai multe de câte voturi strânse Dragnea-n toate dăţi!

Victoras deschise ochii.Ce coşmar! E lac de apă

„ Meraba!- zice cadâna- hey effendi,na sâlsân?”

„Am visat urât-fetiţo si genunchiul mă înţeapă.’

Ea râde si stetoscopu-i bate a manea pe sân.

………………………………………………………………

A nădejdilor seminte stau in inimi adormite

Dar românii care sufăr nu le văd,nu le trezesc

Si-a dezastrului politic generaţii murdărite

Saltul cuantic al naţiunii nicio clipă nu-l doresc!

