Blind date

Am cunoscut,pe facebook, o fată mişto

Io,

ce sa spun…

Am marşat,că aveam chestii in comun

De genu’ că ne place Sting sau,nu ştiu,Don Mc Lean

Nu prea aveam timp,eram la cafea,aşa ca am chatuit doar puţin.

Da’ mi-a plăcut de ea ,că avea stil

Se vedea în ochii ei din poza de profil..

Si ,mă rog,am vorbit de cărţi

De care pe unde am fost,prin ce părti

Ale lumii sau unde ne-am dori

Ori ne-am dorit ,încă de copii

Să ajungem.Gen Apuseni…

O cheamă Ilinca si e din Moreni. Zice: tu de unde esti? Din Agnita,da’stau de mult în Bucureşti

Si eu,zice,stau la o mătuşă,

da’i cam nasol că nu vrea sa facă dublură la cheia de la uşă

şi nu pot de loc

să întărzii, ca n-am cum să intru în bloc…

Mă grăbeam…am închis,am plătit şi-am plecat

Nici n-am mai luat rest.

In stradă mi-am dat seama că nu i-am făcut request.

Poate o sa-mi facă ea mie

Cine ştie!?

Imi pare rău că nu ne-am si văzut,cu atâtea în comun

Desi am stat la aceeasi masă

Intr-o cafenea cu wireless bun!

