Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

Pe Maestrul Dang nu l-am recunoscut nici după nume, nici după poze, deşi, când am intrat în sala unde se ţinea cursul şi i-am văzut fotografia, mi s-a părut că îl cunosc. Nu chipul, nu înfăţişarea, ci amprenta energetică a sufletului i-o recunoscusem. Mi se mai întâmplase aşa, să recunosc suflete pe care le iubeam de dincolo de lumea asta, dar acum era vorba despre mult mai mult.

De fapt, când am intrat prima oară în legătură cu energia pe care o aducea, căreia îi deschisese porţile astfel încât cei care veneau la cursurile sale să dobândească şi ei acces , nici măcar nu era vorba despre el sau despre vreo imagine a lui. Nu era vorba nici despre persoana prin intermediul căreia am intrat în legătură cu ceva ce cunoşteam, aşteptam, după care tânjeam.

Era în vara lui 2000. Mă aflam la, pe-atunci, contabila şi ulterior buna mea prietenă…

View original post 617 more words

