Imi place să visez Adevărul Iubirii ! Vreau sa fiu liber. Iubirea e Medicamentul ce are ca efect secundar Libertatea!

 

Adevărul este. El nu poate fi fabricat şi vândut! Adevărurile, da. Societatea de Consum fabrică şi vinde adevaruri.Vinde viaţă la borcan, libertate la colivie şi iubiri virtuale la pachet wi=fi.Talentul nu se fabrică,hiturile,da.Impachetăm, etichetăm şi vindem: clasic,rock, lăutărească, de parca un taraf n-ar putea lua la cântare o temă de Wagner sau nu s-ar putea cânta Ciuleandra in dulcele stil heavy metal ori un banal reggae nu s-ar preta la o îmbrăcare simfonică!

 

 

Adevărul nu face raiting, libertatea de expresie,da! Ce hilar! Adevarul presei e bun , dacă respectă regulile pieţii,dacă se vinde.

Eu iubesc oamenii ca oameni, nu ca Societate cu reguli de piaţă.

Societatea îti spune câţi litri de apă să bei pe zi, câtă mişcare să faci şi dă legi.( Ca şi cand cele 10 porunci n-ar fi de ajuns în orice societate) Legea anti- fumat, de exemplu, ofera niste privilegii oamenilor care nu fumează şi le ia un drept celor care fumează, ca şi ncând ar fi mai puţin oameni decât cei care nu fumează.Cică, din grijă pentru sănătate. Haida de! Atunci de ce nu se interzice consumul de mezeluri, de carne hormonată, de legume cu nitrati, de medicamente care te scapă de o boală, ca sa te pricopsească cu alte trei?

De ce? Pentru că asa zice Societatea! Radiourile manipuleaza gustul publicului, fabrică hituri,ne conving ca „ Hello” a lui Adele e un cântec genial şi toţi, până la urma zicem că asa e. Apoi ne conving ca difuzează ceea ce publicul cere.Piaţa ne conduce viaţa!

Eu,când îmi scriu şi îmi cânt cântecele, când urc pe scena de teatru adevărat şi sincer, mă simt liber şi fericit si asta nu mi-o poate lua Societate de consum!

Prefetr sa fiu un visător, decat să fiu o marfă în galantarele Societăţii de consum! Mă simt liber când îmi găsesc locul în inima mea.

Chiar dacă ştiu ca nu voi apuca ziua pe care o visează Visătorul din cântecul „ Imagine”!

